Friday 26 June 2015

Filled Under:

Luahan Hati Sayu Abby Abadi Buat Norman Hakim - Andainya Aku Pergi Dulu...


Abby Abadi telah berkongsi status sayu itu mungkin kerana tersentuh dengan ucapan dari bekas suaminya itu sempena ulang tahun kelahiran anaknya Maria Danisha Hakim. Oleh itu, Abby telah menulis kapsyen yang mendoakan hubungan anaknya dan Norman akan kekal sampai bila-bila.

Yang buat ramai peminatnya tersebtuh tu bila Abby berkata:

“#17September2014 #SelamatHariJadi #ALLAHBersamamu #MariaDanishaHakim Anak Papa dunia akhirat… Semoga berkekalan hubungan anak3 & Papa nya ini hingga hujung nyawa ye… Andainya Sy pergi dulu…. Jagalah anak3 ini sebaiknyaaa.. Jangan di beza-beza…”.


Ini pula ucapan Norman Hakim kepada anaknya Maria Danisha Hakim, jom baca dibawah:

“HAPPY 6TH BIRTHDAY babyku sayang #mariadanishahakim ! Papa sayang baby sangat2 tau…baby be a good muslimah ok! Kalau papa termarah sikit ke, papa minta ampun maaf. Baby jangan ambil hati ok sebab marah tu tandanya sayang jugak. Papa akan sentiasa menjadi semut baby yang besar yang akan sentiasa berada dengan baby bila-bila masa baby perlukan papa InshaaAllah. Allah & para malaikat, pls keep my daughter #mariadanishahakim safe & warm dibawah lindunganMu. Kurniakanlah segala kebaikan, keceriaan & kegembiraan buat dirinya. I love u till the last breath of my life sayangku baby #mariadanishahakim”

Hmm, siapa yang tak tersentuh dengan ucapan sebegini kan? Kami lihat, peminat Abby pun turut merasai perasaan ibu tunggal ini. Sampai ada yang menitiskan air mata. Tak lupa, ada juga yang mendoakan Abby akan bertemu jodoh dengan lelaki yang soleh dan dapat membimbingnya dengan lebih baik. Sama-sama kita doakan yang terbaik buat keluarga ini juga.. Insya Allah..

kredit tanpa prejudis kepada ammboi




0 comments:

Post a Comment